2010. november 30., kedd

Már mindenki megfűzte: Caprichos és rivoli gyűrű

Már mindenki megfűzte csak én vagyok az utolsó...
Caprichos karkötő lila csiszoltakkal a lila pulcsimhoz.
Abszolút könnyű kezdőknek is ajánlott!!!
Hozzávalók: kb. 400 db 4 mm-es cseh csiszolt gyöngy. Az enyém 5 különböző színnel készült 2-2 csomag kell minden színből.
15/0 és 11/0-s kásagyöngy, a 11/0-s ból az egyik színből két cső kell az alap miatt, a többiből elég egy. Gyönyörű karácsonyi ajándék még időben elékszülhet!
Bátran vágjatok bele, minden szükséges hozzávaló nagy választékban kapható a Gyöngykuckóban.
A minta pedig elérhető itt, ugyan spanyolul van de ha valaki nem igazodik el rajta nyugodtan kérdezzen segítek. Délelőtt ált. bennt vagyok, délután az oviba megyek a gyerekért.
Minta: Unicornio
Egyszerű kis rivoli befoglalás gyűrűnek.
Alap minta: Laura McCabe


6 megjegyzés:

  1. Kati, ez gyönyörű lett!! És nem te vagy az utolsó, mert én sem fűztem eddig meg:(((( De tervezem!:))

    VálaszTörlés
  2. Köszi, benne is vagyok a gyártásban mármint hogy minden pulcsimhoz kéne egy. Tegnap a körzetinél mindenki lenézte a kezemről én pedig nem győztem magyarázni, hogy tényleg könnyű.
    Remélem más is kedvet kap hozzá.

    VálaszTörlés
  3. Ez a karkötő gyönyörű! Én is elszeretném készíteni, csak a 2. képen lévőket nem tudom megcsinálni. Milyen kapcsot ajánlsz hozzá? És azt mikor tudom befűzni? :) Köszönöm a segítségedet!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most jut egy kis időm válaszolgatni a mailekre. Én csőkapcsot varrok a végére utólag, amikor készen van, de láttam már olyat is aki nagyobbra csinálja a karkötőt és kapocs nélkül használja. Nekem jobban tetszik ha felfekszik a kezemen. 5-ös csőkapcsot teszek rá.
    A második képe egy sima peyote-os rivoli befoglalás egy kis csipkével. Ha lesz zdőm majd indítok ár kezdő tanfolyamot.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett mindkettő.Nem késtél el semmitől,szerinem.Én is csak mostanában(Decemberben)fűztem meg és úgy,hogy másfél éve kacérkodtam a gondolattal.Most ismét gyűjtöm az erőt,hogy megfűzem,mert az előző hat és fél órámba telt.Neked?
    Már nincs meg,mert az uncsim meglátógatott Madridból és beleszeretett,én meg neki adtam.(na jó,azért nem éppen ingyen,mert én meg a Mustang csizmájába szerettem bele):)))

    VálaszTörlés
  6. Csak most láttam,mikor volt ez a bejegyzésed.

    VálaszTörlés